lees pagina inhoud ga naar zoek pagina ga naar contact pagina

Service en contact

Onze juridisch probleemoplossers helpen u graag. Hier vindt u alle contactmogelijkheden op een rij.

Contact

Chat

Chat start. U wordt geholpen door onze chatbot Lisa. Als dat nodig is neemt binnen kantooruren een ARAG jurist de chat over.

Postbus

Postadres voor alle vestigingen:

ARAG SE
Postbus 230
3830 AE Leusden

Pers / media

Vestigingen

Leusden Hoofdkantoor

Bezoekadres

Kastanjelaan 2
3833 AN Leusden

Tel: 033 434 23 42

Fax: 033 434 23 00

Routebeschrijving Leusden

Amsterdam

Bezoekadres

Koningin Wilhelminaplein 30
1062 KR Amsterdam

Tel: 020 487 87 87

Fax: 020 487 87 00

Routebeschrijving Amsterdam

Rotterdam

Bezoekadres

Vasteland 78
3011 BN Rotterdam

Tel: 033 434 23420

Routebeschrijving Rotterdam

Den Haag

Bezoekadres

Prinses Beatrixlaan 582
2595 BM Den Haag

Tel: 088 222 5000

Fax: 033 434 23 00

Routebeschrijving Den Haag

Roermond

Bezoekadres

Spoorlaan Noord 2a
6043 AK Roermond

Tel: 0475 473 77 6

Fax: 0475 473 70 0

Routebeschrijving Roermond
Veelgestelde vragen

Ik heb een zaak gemeld, maar nog geen reactie ontvangen. Wat moet ik doen?

Meestal reageren wij binnen 24 uur. Maar soms duurt het wat langer. Onze uiterste reactietermijn is 5 werkdagen. Wij vragen u daarom nog even geduld. In geval van spoed: neem contact met ons op.

Mijn conflict is niet verzekerd. Wat nu?

Naast verzekerde hulp biedt ARAG rechtshulp on demand. Zo kunt u tegen een vooraf afgesproken prijs worden geholpen door een ARAG jurist of door een juridisch specialist uit ons netwerk.

Ik ben intermediair. Waar vind ik de voor mij belangrijke ARAG contactgegevens?

Deze contactgegevens staan vermeld op onze Intermediair pagina

Hoe snel reageren wij?

Situatie
Vragen over bestaande verzekeringen en wijzigingen van bestaande verzekeringen 5 werkdagen
Aanvraag van een nieuwe verzekering, afgifte van polissen en verzekeringsbewijzen 5 werkdagen
Offertes (aan het intermediair) 5 werkdagen
Nieuwe zaken 5 werkdagen
Binnenkomende post/e-mail in lopende dossiers 10 werkdagen
Binnenkomende vraag via ARAG.nl 5 werkdagen
Klacht ingediend 5 werkdagen

In de praktijk reageren we vaak binnen 24 uur. En in de meeste van de gevallen reageren wij binnen de maximum gestelde norm. Als we toch niet binnen de gestelde norm kunnen reageren, sturen we tijdig een bericht wanneer u van ons een reactie krijgt.


Algemene informatie ARAG

ARAG statutaire vestiging

De verzekeraar is ARAG SE. Zij is statutair gevestigd te Düsseldorf (Duitsland) en houdt kantoor aan de Kastanjelaan 2, 3833 AN Leusden (postbus 230, 3830 AE Leusden), aan het Koningin Wilhelminaplein 30, 1062 KR Amsterdam, aan het Vasteland 78, 3011 BN Rotterdam, aan de Prinses Beatrixlaan 582, 2595 BM Den Haag en aan de Spoorlaan Noord 2a, 6043 AK Roermond, alle in Nederland. KvK nummer 55794173. Juridische diensten buiten het kader van de rechtsbijstandverzekering worden verleend door ARAG Legal Services en ARAG Financial Services statutair gevestigd te Leusden.

Registratie AFM

ARAG heeft een vergunning van De Nederlandsche Bank (DNB) voor het aanbieden van rechtsbijstandverzekeringen en staat ingeschreven in het register van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) onder nummer 12041118.

Functionaris gegevensbescherming

U kunt contact opnemen met de functionaris gegevensbescherming
via: fg@arag.nl

Klachtenbeleid

Kijk op hier voor ons beleid en de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Met ARAG kan je op het recht vertrouwen

Ruim 15.000 klanten beoordelen onze zaakbehandeling met een 8,3

Afgelopen maand ruim 5.000 mensen geholpen met hun conflict

Bij ARAG staan altijd meer dan 500 juristen voor u klaar