lees pagina inhoud ga naar zoek pagina ga naar contact pagina

17 april 2024 | leestijd: 1 minuut

ARAG heeft onlangs een nieuwe campagne gelanceerd om haar rechtsbijstandverzekering onder de aandacht te brengen. De campagne richt zich op het herstellen van het gevoel van controle bij klanten die te maken hebben met een juridisch conflict. Want het terugbrengen van controle bij onze klanten is waar onze kracht ligt.

Herstel van controle bij juridische conflicten

Door onze meer dan 60 jaar ervaring weten we wij dat een juridisch conflict leidt tot hoge mate van onzekerheid en stress. In de psychologie wordt dit verlies van ‘gevoel van controle’ genoemd. In de nieuwe campagne van ARAG wordt het idee van controleverlies en het herstel daarvan op een krachtige manier uitgebeeld.

De wereld van de hoofdpersoon in de campagne wordt letterlijk op zijn kop gezet tijdens het conflict. Maar dankzij de hulp van de topjuristen en advocaten van ARAG wordt de controle weer teruggebracht, en zijn wereld weer rechtgezet.

En dat we dit met onze deskundige, betrokken en empathische juristen en advocaten goed kunnen, is terug te zien in de hoge klanttevredenheid. In 2023 scoorde ARAG een 8,3 op zaakbehandeling en een 8,7 op telefonisch juridisch advies.

ARAG staat klaar om jouw de controle terug te geven.

De nieuwe ARAG-campagne is te beluisteren op de radio, online te bekijken en te zien op reclamemasten.

Credits:

Strategie en campagneontwikkeling: Open Now
Productiemaatschappij: Holy Fools (regie: Toon Aerts)
Mediabureau: The Committed Agency
Sound: Public Audio

 
 
arag masten