lees pagina inhoud ga naar zoek pagina ga naar contact pagina
 

Wat kan op dit moment wel in Mijn ARAG?

  • U kunt als particulier uw zaak melden via Mijn ARAG
  • U ziet informatie over uw zaken die u via Mijn ARAG heeft gemeld
  • U ziet globaal inzicht in de status van uw zaak: geopend, verzekerd/niet verzekerd, informatie over uw jurist, gesloten
  • U ziet documenten die u heeft gedeeld met ARAG
 
 

Wat kan op dit moment niet in Mijn ARAG?

  • U kunt als ondernemer nog geen zaak melden via Mijn ARAG
  • U ziet nog niet de documenten die ARAG met u heeft gedeeld
  • U kunt geen informatie vinden over uw zaken die u niet via Mijn ARAG heeft gemeld
  • U kunt uw verzekeringspolis nog niet zien
 
 

Veelgestelde vragen:

 

Waarom Mijn ARAG?

Met Mijn ARAG meldt u als particulier eenvoudig en veilig uw zaak.

Hoe kan ik een account aanmaken?

U kunt een account aanmaken via mijn.arag.nl

Ik heb al een account. Waar kan ik inloggen?

U kunt inloggen via mijn.arag.nl

Ik wil weten of ik al een account heb of niet. Hoe kom ik hier achter?

Maak een account aan via mijn.arag.nl. Als u al een account heeft ziet u hiervan een melding op het scherm.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ga naar mijn.arag.nl en klik op 'wachtwoord vergeten'.

Ik zie mijn zaak niet in Mijn ARAG. Waarom niet?

U kunt in Mijn ARAG alleen zaken zien die u via Mijn ARAG heeft gemeld. Om technische redenen is het niet mogelijk om andere zaken in Mijn ARAG te zien.

Kan mijn zaak worden toegevoegd in Mijn ARAG? Bijvoorbeeld een lopende zaak of een zaak uit het verleden?

Nee. Een lopende zaak of een zaak uit het verleden kan niet worden toegevoegd in Mijn ARAG.

Ik heb mijn zaak via Mijn ARAG gemeld, maar nog geen reactie ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer als eerste uw SPAM e-mailbox. Het is mogelijk dat een e-mailtje van ARAG hierin is terechtgekomen. Meestal reageren wij binnen 24 uur. Maar soms duurt het wat langer. Onze uiterste reactietermijn is 5 werkdagen. Wij vragen u daarom nog even geduld. In geval van spoed: neem contact met ons op.

Hoe kan ik documenten via Mijn ARAG met ARAG delen?

U kunt op 2 manieren documenten delen:

1. U deelt uw eerste documenten tijdens het zaak meld proces
2. Na het zaak meld proces kunt u via 'Mijn Zaken' de status van uw zaak bekijken en in die zaak via 'Bestanden' documenten toevoegen

Wat is Salesforce en wat is Mijn ARAG Community?

Mijn ARAG is ontwikkeld op Salesforce software. Deze software helpt ARAG om processen klantgerichter te maken. Als u een blauw wolkje ziet of de term Mijn ARAG Community is deze afkomstig van Salesforce.

Hoe wordt mijn privacy door ARAG gewaarborgd?

Wij respecteren uw privacy en behandelen uw persoonlijke informatie vertrouwelijk. Lees hierover meer op deze pagina.