Meld uw zaak
Heeft u een (dreigend) conflict? Dan is het belangrijk voor u om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Bedenk wel voordat u meldt:
- U wist niet of kon niet weten dat u een conflict zou krijgen toen u de verzekering afsloot.
- De gebeurtenissen die hebben geleid tot het conflict en het conflict zelf moeten vallen na ingangsdatum en vóór de einddatum van uw verzekering.
- Uw geschil moet verzekerd zijn door een van de modules van uw verzekering.
- Voor het aanmelden van een zaak kan het zijn dat er sprake is van een minimum schadebedrag (franchise). Hoeveel dat voor u is kunt u terugvinden op uw polisblad of in uw polisvoorwaarden.
- Let op: juridische hulp bij echtscheiding is niet verzekerd. Alleen mediation kan dan wel verzekerd zijn. Bekijk voordat u meldt uw polisvoorwaarden of dat voor u zo is.
Heeft u een lopend dossier bij ARAG?
Mail of bel uw behandelaar rechtstreeks.
Heeft uw zaak grote spoed? Dan kunt u bellen met 033 4342 342.
Tip: wees zo compleet mogelijk in de documenten die u aanlevert. Hoe meer relevante documenten wij ontvangen, hoe sneller wij voor u aan de slag kunnen!
Behandeling van uw zaak
Als ARAG uw zaak gaat behandelen neemt uw jurist contact met u op. Samen spreekt u het plan van aanpak voor rechtsbijstand door. De jurist gaat aan de slag met uw zaak en houdt u op de hoogte van de voortgang. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent. Lees meer over de behandeling van uw zaak.
Zaak melden als intermediar voor uw klant?
Wilt u als tussenpersoon/intermediair een zaak melden voor een van uw klanten, meld dan direct via de intermediair pagina.