lees pagina inhoud ga naar zoek pagina ga naar contact pagina

Uw zaak melden

Heeft u een (dreigend) conflict? Dan is het belangrijk voor u om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Bedenk wel voordat u meldt:

  • U wist niet of kon niet weten dat u een conflict zou krijgen toen u de verzekering afsloot.
  • De gebeurtenissen die hebben geleid tot het conflict en het conflict zelf moeten vallen na ingangsdatum en vóór de einddatum van uw verzekering.
  • Uw geschil moet verzekerd zijn door een van de modules van uw verzekering.
  • Voor het aanmelden van een zaak kan het zijn dat er sprake is van een minimum schadebedrag (franchise). Hoeveel dat voor u is kunt u terugvinden op uw polisblad of in uw polisvoorwaarden.
  • Let op: juridische hulp bij echtscheiding is niet verzekerd. Alleen mediation kan dan wel verzekerd zijn. Bekijk voordat u meldt uw polisvoorwaarden of dat voor u zo is.

Heeft u een lopend dossier bij ARAG?
Mail of bel uw behandelaar rechtstreeks.

Heeft uw zaak grote spoed? Dan kunt u bellen met 033 4342 342.

Tip: wees zo compleet mogelijk in de documenten die u aanlevert. Hoe meer relevante documenten wij ontvangen, hoe sneller wij voor u aan de slag kunnen!

Selecteer het onderwerp van uw zaak

Particulier

Zaken over Werk en Inkomen kunt u melden via onderstaande button.

 

Zaken over andere onderwerpen kunt u als particulier melden via Mijn ARAG. Maak een account aan, log in en meld uw zaak gemakkelijk.

Behandeling van uw zaak

Als ARAG uw zaak gaat behandelen neemt uw jurist contact met u op. Samen spreekt u het plan van aanpak voor rechtsbijstand door. De jurist gaat aan de slag met uw zaak en houdt u op de hoogte van de voortgang. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent. Lees meer over de behandeling van uw zaak.

Zaak melden als intermediar voor uw klant?

Wilt u als tussenpersoon/intermediair een zaak melden voor een van uw klanten, meld dan direct via de intermediair pagina.